پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118976
انگيزه بالاي شهادت‌طلبي و تدبير امام راحل مردم را به سمت جبهه بسيج کرد
تاریخ انتشار : 1393/07/01 11:46:32
نمایش : 1442
دشمن فکر مي کرد انسجام نظامي در ايران وجود ندارد و در داخل درگيري هاي قومي و قبيله اي انقلابيون را درگير کرده ولي نمي دانستند انگيزه بالاي شهادت طلبي و تدبير امام خميني(ره) مردم را به سمت جبهه‌هاي حق عليه باطل بسيج کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مشکات برين، استاندار چهارمحال و بختياري صبح امروز در مراسم رژه نيروهاي مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با مبارزات پيروزمندانه امام (ره) معجزه قرن به وجود آمد و مردم با صداي الله اکبر توانستند پيروز شوند و انقلاب اسلامي را با شعار جديد اسلام خواهي و عدالت خواهي به وجود آورند.

وي افزود: بعد از انقلاب همه چيز در حال بازسازي بود که استکبار توطئه هايش را بر عليه ايران شروع کرد و تحريم ها از آن زمان آغاز شد.

قاسم سليماني ادامه داد: استکبار حمله همه جانبه به منظور تجزيه ايران و براندازي حکومت اسلامي را شروع کرد.

وي بيان کرد: دشمن فکر مي کرد انسجام نظامي در ايران وجود ندارد و در داخل درگيري هاي قومي و قبيله اي انقلابيون را درگير کرده ولي نمي دانستند انگيزه بالاي شهادت‌طلبي و تدبير امام(ره) مردم را به سمت جبهه بسيج کرده است.

وي با اشاره به جنگ هاي متعددي که در گذشته در ايران رخ داده است، اظهار کرد: در جنگ هاي گذشته سرزمين هاي بسيار گرانقدري را از دست داديم ولي در جريان جنگ تحميلي يک وجب از خاک کشور را از دست نداديم.

استاندار استان چهارمحال و بختياري گفت: دشمن بعد از آن وارد مرحله جديدي شد و طالبان و القاعده را تربيت کرد تا بگويد اسلام دين خشونت است ولي مکرشان به خودشان بازگشت و بعد از آن تحريم ها عليه ايران را بيشتر کرد.

وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما در جنگ نرم با وجود ولي امر مقتدر و رئيس جمهور مدبر که مبدع کلمه امام (ره) و سکاندار جنگ نرم است و با حضور تيم کارشناسي و مسلط بر اوضاع خواهيم توانست اين مرحله را با پيروزي قاطع به پايان برسانيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html